Japanklub

Vítejte na komunitním webu stránek japonsko.hu.cz

No, tak se to tady Viete snad rozjede..:) Zahajuji první diskusi o Japonštině :) Kohopak toto téma zaujme? XD Kdo si semnou popovídá o tomto překrásném leč těžkém jazyku?

Sdílet

Odpovědět

Odpovědi do této diskuse

Já já já Mrs. Yoshiko. =p

Tak mi pověz, co tě hezkýho v tom vašem kroužku naučili, ať se mám čeho chytnout a na co se vyptávat =D

Odpovědět

Hezký obrázek...:) No převážně se teď učíme japonskou gramatiku, sleduji, že slovní zásobu nějak můj sensei zanedbává...:(

Odpovědět

Tak musíte to střídat. =o) K čemu by ti taky byly slovíčka, když bys to neuměla přečíst ve správném slovosledu atd. =op

Odpovědět

Tak se pochlubte všichni jak dlouho už studujete japonštinu, at už samostudiem, či v nějakém institutu?...

Odpovědět

No já na japonštině pracuji už skoro 3 dlouhá léta ale musím s politováním konstatovat, že jsem pořád začátečník...:-( Jinak chodím do stejné jazykovky jako Yoshiko...Ikeda sensei je opravdu nejlepší!

Odpovědět

nemělo by to být spíš Yoshiko-senpai? ;)

Odpovědět

hm.. no moc dlouho ne, asi tak 3 měsíce, když nepočítám asi rok a půl sledování anime.. :) samostudiem, není zas tolik času, ale blíží se nám prázdniny, tak se to trochu dožene..

Odpovědět

Co tak člověk zvládne za ty 3 měsíce a 1,5 roků u anime? Je to jako u např. angličtiny, že pak už zvládáš filmy bez titulků?

Odpovědět

ani prdy :) za ty 3 měsíce sem se naučil skoro celou kanu a pár frází, a z anime nějaké ty slovíčka, trošku gramatiky a "tituly".. :) a ne, fakt to není jak v angličtině, furt nezvládnu anime bez titulků.. :)

Odpovědět

Yoshiko se šrotí u zaplýho ICQ... Ta teď nemoderuje =oD

Já? Japonštinu? Asi rok, ale je to částečně Samoškola, Částečně vyuka s mistry bojového umění a částečně s jedním anime pošukem. Tak Nevím, jestli se to dá nazvat studiem. =o)

Spíše: Jak dlouho se lidi VĚNUJETE japonštině.

Odpovědět